26.06.2026 Urhea ja Hawks jatkavat yhteistyötä myös kaudella 2026-2027 Urhea ja salibandyseura Hawks jatkavat yhteistyötään tulevalla F-liiga-kaudella 2026–2027. Hawks pelaa myös ensi kaudella kotiottelunsa Urhea-hallissa. Päättynyt kausi oli ensimmäinen, kun Hawks toi kotiottelunsa Urhea-halliin. Yhteistyö sujui kokonaisuudessaan onnistuneesti ja ottelutapahtumat keräsivät hyvin yleisöä. Tulevalla kaudella tavoitteena on syventää yhteistyötä sekä kehittää ottelutapahtumia entisestään. ”Olemme erittäin tyytyväisiä ensimmäiseen yhteiseen kauteen Hawksin kanssa. Yhteistyö on lähtenyt vahvasti käyntiin ja näemme paljon mahdollisuuksia kehittää ottelutapahtumia yhdessä.” Urhean liiketoimintajohtaja Laura Mustaniemi. ”Urhea-halli tarjoaa meille erinomaiset puitteet kotiotteluiden järjestämiseen. Haluamme rakentaa tapahtumista entistä vetovoimaisempia ja tarjota yleisölle parhaan mahdollisen ottelukokemuksen” Hawksin puheenjohtaja Petteri Bergman. Hawksin kausi käynnistyy Urhea-hallissa lauantaina 12.9., kun kotiavauksessa vastaan asettuu EräViikingit. Kyseessä on heti avauskierroksella odotettu paikallisottelu. F-liigan otteluohjelma kaudelle 2026–2027 on julkaistu. Hawksin kotiottelut ovat nähtävissä ja kausikortit tulevalle kaudelle ovat saatavilla osoitteesta www.hawks.fi/liput. Tervetuloa Urhea-halliin seuraamaan huippusalibandya! Lisätietoja: Laura Mustaniemi, Liiketoimintajohtaja Urhea e-mail laura.mustaniemi@urhea.fi Petteri Bergman, Puheenjohtaja & päävalmentaja Hawks e-mail petteri.bergman@hawks.fi